آکادمی شیرپوینت ایران - شیرپوینت فارسی - دوره شیرپوینت - مایکروسافت شیرپوینت

آکادمی شیرپوینت ایران - شیرپوینت فارسی - دوره شیرپوینت - مایکروسافت شیرپوینت

آکادمی شیرپوینت ایران - مایکروسافت شیرپوینت

به آکادمی شیرپوینت ایران خوش آمدید ...

آکادمی شیرپوینت ایران با افتخار توسط متخصصین و مدرسین مجرب در زمینه شیرپوینت تاسیس شده است.

این آکادمی به صورت تخصصی به آموزش نرم‌افزارهای مرتبط با مایکروسافت شیرپوینت و نسخه‌های مختلف آن می‌پردازد. آکادمی شیرپوینت ایران از اولین نسخه‌های مایکروسافت شیرپوینت تا آخرین و به‌روزترین نرم‌افزارهای ارائه شده توسط مایکروسافت را در برنامه خود دارند.

تنوع گسترده‌ای از دوره‌ها در این آکادمی ارائه می‌شود. از آموزش‌های مقدماتی برای کاربران تازه‌کار گرفته تا دوره‌های پیشرفته. تجربه طولانی مدرسین و آموزش مداوم سرفصل‌ها و روش‌های آموزشی به کارآیی تدریس و انتقال دانش کمک شایانی کرده است.

تخصص و کیفیت در آکادمی شیرپوینت ایران

آکادمی شیرپوینت ایران معتقد است با ارائه آموزش‌های کیفی و تخصصی، دانشجو و هنرجویان خود را برای موفقیت در دنیای حرفه‌ای آماده می‌کند. این آکادمی با بهره‌گیری از تجربیات و دانش متخصصان خود محیطی حرفه‌ای و آکادمیک را فراهم آورده است.

ما در اینجا، علاوه بر آموزش تخصصی در زمینه شیرپوینت، به تمامی نرم‌افزارهای کلیدی و کاربردی مایکروسافت نیز پرداخته می‌شود. از جمله این نرم‌افزارها می‌توان به مایکروسافت پاور بی آی (Power BI)، اکسچنج سرور (Exchange Server)، شیرپوینت آنلاین (SharePoint Online)، و پاور پلتفرم (Power Platform) اشاره کرد.

دوره های آموزشی در آکادمی شیرپوینت ایران

با توجه به نیازهای روزافزون سازمان‌ها و افراد در استفاده از نرم‌افزارهای مایکروسافت، آکادمی شیرپوینت ایران دوره‌های جامع و متنوعی را طراحی کرده است که نه تنها به موضوعات فنی می‌پردازند، بلکه به بهینه‌سازی و کاربردی‌تر کردن این ابزارها در محیط‌های کاری نیز توجه ویژه‌ای دارند. هدف ما این است که دانشجویان و کارآموزان با تسلط بر این ابزارها، بتوانند به‌عنوان متخصصین حرفه‌ای و کارآمد در بازار کار ظاهر شوند.

با تمرکز بر تمامی جنبه‌های مهم از دنیای نرم‌افزارهای مایکروسافت، آکادمی شیرپوینت ایران به شما کمک می‌کند تا به یک حرفه‌ای تبدیل شوید که می‌تواند به نیازهای امروزی و آینده‌ی کسب‌وکارها پاسخ دهد.

ما بهترین ها را برای شما برنامه ریزی کرده ایم.

تمامی حقوق برای آکادمی شیرپوینت ایران محفوظ می باشد.